Новият Mercedes-Benz Actros - камион на 2012 година
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 07:29:41 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1] 2 3   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Новият Mercedes-Benz Actros - камион на 2012 година  (Прочетена 23633 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Trucker_Boy
Потребител герой
*****

Рейтинг: +404/-56
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2630
Теми: 374



Активност
0%


« -: Събота, 26 Ноември, 2011, 17:56:13 »
ОтговорОтговор



Международното жури, което избира Камион на годината, е съставено от 24 журналисти, представляващи 24 държави в Европа, едно от които е България.В съответствие с правилата на журито годишната награда Камион на годината се присъжда на товарен автомобил, който е бил представен на пазара в последните 12 месеца и който „има най-голям принос за автомобилния транспорт от гледна точка на иновации, комфорт, поведение на пътя, икономичност и понижаване на вредните емисии.” Новият Actros безспорно отговаря на всички тези критерии. Това е четвъртият път, в който Actros печели престижното отличие . Първата му победа е през 1997 г., след това второто поколение Actros е Камион на 2004 г., а 5 години по-късно - през 2009 г. третото поколение Actros повтаря успеха на предишните две.Разработката на новия Actros започва от „бял лист” преди 10 години, в проекта участват над 1800 експерта от Mercedes-Benz и общата инвестиция е над 1 млрд. евро. Новият Actros е камион, който е едновременно революционен и еволюционен. Революционната част е в перфектната комбинация между подобрената технология на двигателния тракт и аеродинамиката на кабината, като благодарение на тази комбинация се неутрализира повишаването на разхода на гориво с въвеждането на нормите Евро 6, което, от своя страна, е най-голямата грижа на превозвачите както днес, така и в бъдеще.




„Сърцето” на новия Actros е изцяло новият двигател OM471 - 12.8-литров 6-цилиндров редови агрегат с 4 клапана на цилиндър, два разпределителни вала и изцяло електронно управлявана уникална система за впръскване X-PULSE с усилвател на налягането. Технически това е усилена common-rail система, при която всеки процес на впръскване е всъщност серия от впръсквания. Трябва да се посочат много яките материали, от които са направени цилиндровата глава и горивната камера, както и че турбината е с асиметрично двуканално захранване, при което изгорелите газове от първите три цилиндъра, минавайки през системата за рециркулация, отиват директно без никакви загуби към турбината.За да се постигне перфектната аеродинамика, новият Actros е „претърпял” 2600 часа в т.нар wind-tunnel. Еволюционният аспект е в обновения интериор на кабината и в уникалната концепция на кабината SoloStar, при която кабината е с разпределението на тристаен апартамент - кабинет, спалня и дневна. Кабинетът е шофьорското място, а „дневната” е оформена в пространството, където се намира седалката на пътника - то е свободно, а в задната част на кабината е ситуирано удобно кресло с подходяща масичка.
В допълнение трябва да се отбележат многобройните системи за сигурност, с които е снабден новият Actros - Mercedes-Benz сега предлага общо 7 такива системи, като новите попълнения са Асистент за поддържане на постоянно разстояние от предното превозно средство включително със Stop&Go функция и от 2012 година т.нар Асистент за внимание, който реагира на показвани признаци на умора от страна на водача. Същевременно системата за управление на парка Fleetboard е стандартно оборудване в новия Actros. Източник : www.kamioni.bg

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
Форум на българските шофьори
« -: Събота, 26 Ноември, 2011, 17:56:13 »

 Активен
Trucker_Boy
Потребител герой
*****

Рейтинг: +404/-56
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2630
Теми: 374



Активност
0%


« Отговор #1 -: Събота, 14 Януари, 2012, 18:37:03 »
ОтговорОтговор

Специално за Бриги :







Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Събота, 14 Януари, 2012, 18:37:03 »

 Активен
Бобо89
Младши потребител
**

Рейтинг: +22/-4
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 92
Теми: 2



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #2 -: Събота, 14 Януари, 2012, 18:59:45 »
ОтговорОтговор

Скания и Волво се напъват с техние R730 и FH16 750 и какво стана Actros-a ги утрепа. Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1788/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #3 -: Събота, 14 Януари, 2012, 19:17:54 »
ОтговорОтговор

Скания и Волво се напъват с техние R730 и FH16 750 и какво стана Actros-a ги утрепа. Ухилен
Е от се пънат да беха ме питали шех ги светнем се не потат толкоз.Шегувам се.
Тракерчо мерси баце тачим си Тракторсчетата не отричам,пък новичкио с тоз намръщен вид си е баш за мен и аз като него все намръщен,мислим че си паснеме,некогиш ако найдем фирме с таквиз ша се цаним да проверим.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


georgi87
Потребител герой
*****

Рейтинг: +107/-257
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 567
Теми: 8



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #4 -: Понеделник, 16 Януари, 2012, 17:47:25 »
ОтговорОтговор

Скания и Волво се напъват с техние R730 и FH16 750 и какво стана Actros-a ги утрепа. Ухилен
         Тия мощности според мен са излишни за нормални композиций които са 40т тотал тях напълно ги удовлетворява мотор 480к.с. За извън габаритни са добри въпреки че и те могат да се возят с по слаби от 700к.с. камиони без проблем.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
fxmaster
Младши потребител
**

Рейтинг: +32/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 52
Теми: 2



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #5 -: Вторник, 17 Януари, 2012, 08:57:17 »
ОтговорОтговор

Тия мощности според мен са излишни за нормални композиций които са 40т тотал тях напълно ги удовлетворява мотор 480к.с. За извън габаритни са добри въпреки че и те могат да се возят с по слаби от 700к.с. камиони без проблем.

Съгласен съм със теб, но принципно. Замисли се защо се проектират двигатели с такива мощности, не е ли заради търсенето? Тези който постоянно бързат (например Алмерийските хладилници) са все с големи двигатели, защо ли ? Ето ти практическо сравнение на 420 със 750 коня. Марката на камионите във видеото в случая са без значение.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=sHtUkP94RrI" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=sHtUkP94RrI</a>


П.С. Забелязвам една закономерност - всеки нов модел Актрос печели Камион на годината. Защо според вас се получава така?

П.П.С. Фен съм Актрос Мегаспейс Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
georgi87
Потребител герой
*****

Рейтинг: +107/-257
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 567
Теми: 8



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #6 -: Сряда, 18 Януари, 2012, 15:54:12 »
ОтговорОтговор

Само Мерцедес и веднага след него МАН

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Mandor
Потребител герой
*****

Рейтинг: +491/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 739
Теми: 33



Активност
0%


« Отговор #7 -: Събота, 21 Януари, 2012, 15:33:34 »
ОтговорОтговор

Всъщност не е точно заради търсенето. А заради екологията, тоест еко-нормите. Всичко изхвърлено през кюнеца се нормира на конска сила. Повече коне- по-ниски емисии. И по-еко дръгел.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.
RoadRunner
Начинаещ
*

Рейтинг: +9/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 21
Теми: 0



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #8 -: Четвъртък, 02 Февруари, 2012, 12:51:22 »
ОтговорОтговор

Едно шеговито видео  Усмивчица
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=bo9Ae-k9pCE" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=bo9Ae-k9pCE</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Rover 400 2.0 SDI '98 & 25 2.0 iTD '03
20T2N = Two litres of pure troublemaker!
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #9 -: Четвъртък, 02 Февруари, 2012, 13:55:46 »
ОтговорОтговор

Едно шеговито видео  Усмивчица
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=bo9Ae-k9pCE" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=bo9Ae-k9pCE</a>
ЕЕЕхехехех смял съм се с глас....+1 камъни в чуждите градини, очакваме отговори от другите фирми....
 Пък и как шеговито ги взима от сервизите.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
grebeca1912
Младши потребител
**

Рейтинг: +13/-2
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 88
Теми: 14



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #10 -: Четвъртък, 02 Февруари, 2012, 21:11:05 »
ОтговорОтговор

http://vbox7.com/play:973b120948 rider777  хванал го е но на края

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Бий за да те уважават
rosen79
Младши потребител
**

Рейтинг: +19/-27
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 70
Теми: 1



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #11 -: Неделя, 25 Март, 2012, 16:30:31 »
ОтговорОтговор

Новия мечок е невероятен.Онзи ден спря до нас един такъв,и ми изтекоха очите.Кабината е огромна,застанах до него и се чувствах толкова малък в сравнение с него.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Срещу Ман и Мерцедес да тичате,пак не можете да ги стигнете
georgi87
Потребител герой
*****

Рейтинг: +107/-257
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 567
Теми: 8



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #12 -: Неделя, 25 Март, 2012, 20:08:02 »
ОтговорОтговор

Новия мечок е невероятен.Онзи ден спря до нас един такъв,и ми изтекоха очите.Кабината е огромна,застанах до него и се чувствах толкова малък в сравнение с него.
        Не бой се баце сега веднага ще се изпишат камара публикаций че Сканията е „по-удобна“.Ама нека да се самоуспокояват,то на тоя континент има една държава къде прай истински леки автомобили,товарни автомобили и автобуси тя е Deutchland и марките са Мерцедес-Бенц и МАН.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
rosen79
Младши потребител
**

Рейтинг: +19/-27
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 70
Теми: 1



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #13 -: Неделя, 25 Март, 2012, 22:31:12 »
ОтговорОтговор

По-удобна ама друг път.Карах мечок 98-ма и ми беше сто пъти по-удобен от сканията която карам сега ако че е 2011-та

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Срещу Ман и Мерцедес да тичате,пак не можете да ги стигнете
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #14 -: Понеделник, 26 Март, 2012, 06:50:19 »
ОтговорОтговор

Да де , я кажи нещо за положението на волана при Мерцедес, защото е като на мотокар. После нещо за сандъците на кабината, после нещо за вратите и степенките- само на  MEGASPASE има място за обувките .
 А за "вървенето" няма да говорим да е го обидим.

 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Етикети:
Страници: [1] 2 3   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!